Tellimistingimused

BLUMMiN E-POE TELLIMISTINGIMUSED

 

EA Group OÜ, registrikoodiga 14281296,, aadress Ranna tee 13A, Miiduranna, Viimsi vald 74015 (edaspidi Müüja) ja klient, kes vormistab blummin.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Ostja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Leping).

 

1.      E-POOD

 

1.1.   BLUMMiN e-pood (edaspidi E-pood) on Müüja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Ostjale.

1.2.   E-pood asub internetiaadressil  www.blummin.ee

 

2.      ÜLDSÄTTED

 

2.1.   Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.

2.2.   Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

2.3.   Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Ostjale.

2.4.   Müüja teeb Lepingu kättesaadavaks inernetiaadressil www.blummin.ee tellimistingimuste menüüs, samuti ostuprotsessis enne Ostja poolt ostu eest tasumist.

 

3.      HINNAD, TOOTED JA OSTU SOORITAMINE

 

3.1. HINNAD

 

3.1.1.Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3.1.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu. Kui E-poes on muudetud hindu peale Ostja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

 

3.2. TOOTED

 

3.2.1. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.

3.2.2.   E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu laoarvestus- või E-poe programmides.

3.2.3. E-poes olevad tooted on laos olemas ja  tarnitakse kliendile 1-2 tööpäeva jooksul. 

3.2.4.   Kui toode on otsas ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Ostjaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise. Ostjale tagastatakse sellisel juhul raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

3.2.5.   E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. E-poes olevad tootekirjeldused võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

3.3. OSTU SOORITAMINE

 

3.3.1. Ostja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (kontaktisik, telefon, e-posti aadress), kättetoimetamismeetodi, kinnitama lepinguga tutvumist ja nõustumist ning tasub ostu (sealhulgas kättetoimetamiskulude) eest.

3.3.2.   Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.3.3.   Müük toimub siis, kui Ostja on vormistanud E-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.

 

4. MAKSEVIISID

 

4.1. Tellimuste eest saab tasuda tellimiskinnituse alusel Müüja pangakontole.

4.2. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop).

4.3. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.

4.4. Müüjal puudub ligipääs Ostja pangaandmetele.

5. KOHALETOIMETAMINE JA KOHALETOIMETAMISE VIISID

 

5.1. KOHALETOIMETAMINE

 

5.1.1. Kuller Tallinnas

Tellimus tuleb esitada hiljemalt kell 23:00, et tellimus toimetataks kohale järgmisel päeval. Kaup toimetatakse kohale kliendi poolt valitud päeval ja sobival ajavahemikul. Võimalusel esitada tellimused varakult!

5.1.2. SmartKuller

Tellimus mis on esitatud ja tasutud enne kella 12:00 saab SmartKulleriga saata sihtkohta järgmiseks päevaks.

NB! Smartkullerid toimetavad saadetisi sihtpunkti E-L!

Kaup toimetatakse kohale tellimuses sisestatud tarneaadressile Ostja poolt märgitud ajavahemikul kell 09.00-17.00 või 17.00 - 21.00. NB! Smartkuller toimetab pakid kohale valitud ajavahemikul! Smartpost ei vii pakke kohale täpsel kellaajal vaid valitud ajavahemikul neile sobival kellaajal!

NB! Suurematel tähtpäevadel tuleb arvestada pikema tarneajaga!

Kui Klient soovib, et lilled jõuaksid sihtkohta kindlal kuupäeval, palume see info märkida kommentaari lahtrisse!

5.1.3. Smartpost pakiautomaat

Tellimused mis on esitatud ja tasutud enne kella 12:00 jõuavad Smartposti pakiautomaati järgmisel päeval.

NB! Suurematel tähtpäevadel tuleb arvestada pikema tarneajaga!

NB! Saadetist hoitakse pakiautomaadi 7 päeva.

Kui Klient soovib, et lilled jõuaksid sihtkohta kindlal kuupäeval, palume see info märkida kommentaari lahtrisse!

5.1.4. Itella Smartpost SOOME

Tarneaeg keskmiselt 3-10 päeva!

5.1.1. Klient tuleb ise järele

Kliendil on võimalik tulla lilledele ise järele (Ranna tee 13A, Miiduranna 74015 Viimsi vald).

Kui lilledega on kiire palume helistada +372 5358 3361 

Palume kommentaari lahtrisse kirjutada sobiv aeg millal Klient soovib lilledele järele tulla.

5.1.3. Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.

5.1.4. Müüja ei vastuta Itella Estonia OÜ teenuste eest.

 

5.2. KOHALETOIMETAMISE VIISID JA HIND

5.2.1. Kuller Tallinnas (E-R) (7,00 eurot)

5.2.2. Kuller Tallinnas (L-P ja pühad) (15,00 eurot)

5.2.3. SmartKuller (6,00 eurot)

5.2.4. Smartposti pakiautomaati (4,50 eurot)

5.2.5. Itella Smarposti SOOME (12,00 eurot)

5.2.4.  Ostja tuleb ise tellimusele järele (Ranna tee 13A, Miiduranna 74015, Viimsi vald) (0,00 eurot)

 

6.  TAGANEMISÕIGUS

 

6.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. NB! Toode/tooted peavad olemas kasutamata, puudusteta ja originaalpakendis. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Ostja Tellimuse kätte saab.

6.2.  Toote tagastamiseks saada palun enne postitamist teavitus aadressile info@blummin.ee ja märgi järgnev info:

- Tellija nimi

- Tellimuse number

- Tagastatav toode ja soovi korral vahetustoode

- Taganemise põhjus. Meile on suureks abiks kui teatad taganemise põhjuse, et saaksime Sulle edaspidi paremat ostukogemust pakkuda.

6.3 Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Ostja.

6.4. Müüja tagastab raha kauba eest 7 päeva jooksul alates tagastuse kättesaamisest, tagasimakse tehakse samale arveldusarvele, millelt tellimuse eest on tasutud. Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

6.5. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Ostjale kogu lepingu alusel saadud summa, sealhulgas Ostja tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

 

7.1. E-poest ostetud toodetele kehtib füüsilisest isikust Teenuse kasutajale võlaõigusseaduse §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

7.2.   Kaebused esitab Ostja e-posti aadressile info@blummin.ee

7.3.  Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

8. PRIVAATSUSPOLIITIKA

 

8.1. Ostja annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

8.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Ostjale kauba pakkumiseks.

8.3 Müüja säilitab Ostja kohta ostude sooritamise käigus Ostja poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Ostjale saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

8.4. Müüja võib kasutada Ostja isikuandmeid Ostjale eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel.

8.5. Andmeside Ostja ja pankade vahel on krüpteeritud, mis tagab Ostja isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.

Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele.

Isikuandmeid töötleb EA Group OÜ, Ranna tee 13A, Miiduranna, Viimsi vald 74001. Reg. nr. 14281296.

 

9. KASUTAMISTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE

 

9.1. Ostu sooritades nõustub Ostja E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

9.2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

9.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

9.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

 

10. MUUD TINGIMUSED

 

10.1. Lepingust tulenevad erimeelsused Ostja ning Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus.